Dentysta Koszalin

Pogotowie dentystyczne – doraźna pomoc, gdy czekanie nie wchodzi w grę
Niespodziewany ból zęba lub zniszczona proteza nieraz nie mogą czekać na następny wolny dzień, gdy aktualnie gabinety są zamknięte. Poza standardowymi godzinami można jednak także uzyskać pełną obsługę dentystyczną. Doraźna pomoc jest wtedy świadczona specjalnie dla pacjenta – wystarczy tylko zadzwonić, aby umówić się na konkretną godzinę i dzień. Wtedy dentysta Koszalin będzie mógł wykonać dla pacjenta potrzebne prace – uzupełnienie ubytków, także kanałowo, także dostępne są usługi protetyczne, by wspomnieć o tych, które są najczęściej przez klientów wybierane w ramach pogotowia dentystycznego. Zatem nawet za godzinę można umówić się na zabieg, który pomoże w usunięciu bólu lub naprawie zniszczonej protezy.

W moim gabinecie w godzinach otwarcia czyli:
pn  9-18
wt 9-14
sr 9-18
czw 9-14
pt 9-18
świadczę usługi doraźnej pomocy stomatologicznej pacjentom z ostrym bólem zęba.
Do dyspozycji na miejscu jest rtg cyfrowe, które umożliwia natychmiastowa i trafną diagnostykę.
Inne terminy do uzgodnienia telefonicznie 531 22 22 56, również w weekendy.

Zabiegi

• Profilaktyka chorób jamy ustnej
  • Stomatologia dziecięca
  • Stomatologia zachowawcza
  • Stomatologia estetyczna
  • Periodontologia
  • Chirurgia stomatologiczna
  • Protetyka
  • Cyfrowe zdjęcia RTG
  • Pomoc doraźna

Pytania i odpowiedzi

W menu po lewej stronie można uzyskać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące leczenia stomatologicznego.

gabinet stomatologiczny wesola 5